Tema: Re: Vandens pasildymas: elektrinis boileris vs centralinis ?
Autorius: Ekokodas
Data: 2010-02-08 08:36:42
100 l vandens pakelti 1 C laipsniu reikia ~120W energijos. Jei saltas +10C,
o karstas +55C, tai delta T= 45C.
Toliau reik skaiciuoti tarifus - geriau aisku - naktiniu uzsiruosti visa
vandeni, tai iki sausio 1 buvo 16 Ct/kWh, o termofikacinis 22ct/kWh. Cia
vien energija- be jokiu durnu mokesciu ir nuleistu litru be reikalo.