Tema: Re: Vandens pasildymas: elektrinis boileris vs centralinis ?
Autorius: Lee
Data: 2010-02-05 17:01:43
Tame ir esme, kad ruosiasi ivesti "apskaitos prietaiso prieziuros"
mokesti. Uz kuri garantuotai niekas nebus daroma, kaip ir iki siol.
Cia mazdaug taip: perki duona - mokek abonentini duonos mokesti. Na ir
taip su visa kita... Labai tiktu benzino abonentinis - ten gi taip pat
apskaitos prietaisus reikia priziureti.