Tema: Re: Vandens pasildymas: elektrinis boileris vs centralinis ?
Autorius: Rimokas
Data: 2010-02-05 13:16:39
> Nu tai skaiciavimus i studija. Cia grupse neseniai buvo paskaiciave, kiek
> reikia kwh susildyt 200 litru vandens nuo 20 iki 60 laipsniu. Gavosi ar ne
> 7 litai.
> Man pigiau nepasirode.
> Fizikos kursa deja primirsau, ir dzaulius verst i kwh jau be ilgesnio
> paskaitinejimo nebesugebesiu.

   Pamirsot , kad nuo 20 iki 60 - cia gal tik pirmam kartui . Nu per 1.5
metu pas save dar nemaciau , kad nukristu zemiau 50 lps . Pas mane Drazice
200 ltr . Mano nustatyta 70 lps . Sildau tik naktine , tai vakare matau ,
kad buna kazkur ~ 62-64 lps . Cia jei nieks nesimaude po dusu ta diena .
Jeigu buna pora maudyniu duse , tuomet nukrenta daugiau .
  Tai max butu 70-50 = 20  lps * 200 ltr * 1.2 w = 4.8 kWh . Naktine 0.34 ,
tai viso bus = 1.632 Lt ... Nu max 2 litukai ... :-)

 1.2 - tai 1 litrui pakelt 1 lps Cel reikia 1.162 w . Apvalinam iki 1.2 W