Tema: Re: Vandens pasildymas: elektrinis boileris vs centralinis ?
Autorius: Lee
Data: 2010-02-05 10:54:11
Ups, visai pamirsau paminet, kad cirkuliacijos (ir gyvatuko) nera
Ko pasekoje reik daug nupilt, kad sulaukti TO uz ka moki :)

O tai jei ju paslaugu atsisakau, tai mano supratimu turetu uzsukt
karsta kraniuka ir uzblombuot? Tuo visokie  mokesciai turetu baigtis?

Is kitos puses velgi: neaisku kiek mokesim uz elektra po kokio
pusmecio. Anksciau ar veliau tikrai brangs.