Tema: Re: Parduodamas, o gal pusdykiai kaip ir dovanojamas namas Babtuose
Autorius: Vytautas
Data: 2009-11-24 13:12:41
kad tai ne namas. siaip tai ji reiktu nugriauti ir statyt kazka kito. 10-15
tukst lt daugiau nevertas. burbulo metu butu ir toki nupirke.
o ar uzteks 50 tukst kad gyvent? jei viska daryt paciam tai net nemanau kad
iseis medziagos. nebent pirkt viska pacius pigiausius daiktus (koks
laminatas po 4.99 ir pan.)apie dujas kalbos nera tai reikes arba kokiu kietu
kuru arba elektra sildytis, jei kietu kuru tai investicija irgi nera maza,
jau nekalbu apie SS. tad isvada mano nuomone i sita objekta net neziureti