Tema: Re: Dregmes surinktuvai (tablete)
Autorius: ZRimaZ
Data: 2009-10-25 00:27:28
Eilinis lochatronas! Pries daugiau nei savaite senukuose nusipirkau 2. Viena
parvaziaves is karto paleidau i apyvarta, antraji del visa ko pasilikau
neatplesta. Situacija - kambaryje 87-92 % dregmes, lochatronas stovi jau 5
paros, vandens jame prisirinke gal 20ml. Pastatytas dregniausioje siuo metu
kambario vietoje- prie lango. Langas verkia, lochatronas jo asaru nemato...

Vakar antraji isimeciau i auto ir nuvezes i senukus pridaviau atgal.
Moteriske, paklaususi kodel priduodu ir isgirdusi mano atsakyma, visiskai
nenustebo... ;)

Senukai tableciu dar neuzsiveze. Ju vadybininkas aiskino, kad dabar vistiek
nera reikalo veztis, nes lochatronus jie ka tik pradejo pardavineti, o
tablete susinaudoja mazdaug per 2 menesius, todel po poros menesiu jie
planuoja atsivezti ir tableciu.
Tableciu maciau Kauno Akropolio Maximoje. Kaina, jeigu neklystu apie 23lt uz
2 tabletes.