Tema: Re: Q:boilerio pajungimas KB
Autorius: Ekokodas
Data: 2009-07-21 12:17:24
Vietoj atbulinio irgi geriau paprastas kranas. Jei reikia uzsuki, o
eksploatacijos metu slegio padidejima sumazina ir i vandentiekio puse. Tada
ir apsauginis neslapiuoja ir boilerio nesprogdina labai, ir issipletimo
bakeli sutaupai.
Su atbuliniu, prileidus 200 l  +10C vandens ir uzkaitinus iki +50C , slegis
talpoje gali buti virs 12 bar, jei apsauginis nesudirbtu tinkamai.