Tema: Re: Q:boilerio pajungimas KB
Autorius: Evaldas
Data: 2009-07-16 18:55:49
"Satrapas" <rudigeris@takas.lt> wrote in message
news:h3nfnv$e1a$1@trimpas.omnitel.net...
> Pasiemiau Drazice boileri kombinuota.
> Dabar ziurau i installa (jpg) ir galvoju .
> M(monometras) ir Z (isbandymo ventilis), cia jie labai reikalingi?

Bandomasis ventilis ir manometras tikrai nelabai reikalingi. Vietoj
apsauginio voztuvo man labiau patinka issipletimo indas (apie tai cia jau
buvo diskutuota) bet tai skonio reikalas. Nepamirsk tik, kad nuo apsauginio
voztuvo turi buti nuvedimas i kanalizacija jei to neimanoma padaryti tai tik
issipletimo indas.

> Isbandymo ventilis,kas jis toks? Paprastas kraniukas?

Matyt, kad taip

> Ir ir ko cia tas Lietuviskas installas kazkoks kitoks nei originalas?

Is principo schemos nesiskiria.