Tema: Re: Klausimas meistrams dėl sąramų ir žiedo
Autorius: Lokys
Data: 2009-04-16 16:30:25
o kaip del sienu isvirtimo kuri sukelia plokstes? Tada gaunasi kad ziedas
linksta i sona. Ar ne? As dali karkasu dariausi Serfe (Kaunas), tai ten
konstruktorius ir paskaiciavo kokios armaturos reikia. Pas mane paskaiciavo
taip: Vitrinos sarama: Anga 2.4 m, sarama 3m, armatura virsuj 3 vnt x18,
apacioj 3 vnt x 25, blokelio plotis 24 (gulasi viena pilna plokste, kitos
dvi po puse.). Garazo sarama: Anga 5 m, sarama 5.6 m, armatura virsuj  2vnt
x 22, apacioj 2 vnt x32, blokelio plotis 18 cm. Cia su rezervu bet
patikimai.