Tema: Re: grindinis vietoj radiatoriu: nuo centrinio sildymo
Autorius: Sail
Data: 2013-10-21 15:58:50
Termopavara irgi gerai, bet statysiu mechanine, nes turiu tokia galimybe.
Kazikokia ten siemenso. Galima prisukti arba mechanine, arba termo, voztuvas
tas pats.

Termopavarai reiktu jau programuoti uzlaikymus, vis tik ilgiau uzsidaro /
atsidaro.

As ten xitrai padaryt noriu, kad karstas vanduo is akumuliacines pasisildytu
(pavara atsidaro, prisildom, uzsidaro), kad impulsinio sildymo galimybe butu
(sildom tarkim 10 min, ilsimes tarkim 30, laikai reguliuojami), kad butu
katilo saldymo rezimas (katilas uzgeso - akumuliacine uzsukam, sukam sildymo
sistemos variklius kol katilas dar karstas, tada sistema paruko X laiko
tarpa ir pereina i uzduota sildymo rezima).