Tema: Re: grindinis vietoj radiatoriu: nuo centrinio sildymo
Autorius: Sail
Data: 2013-10-21 08:44:25
Bet kad gincyjates lygioj vietoj.

Viskas pakankamai elementariai pasidaro, tereikia ideti savo cirkuliacini
siurbli, kuris varineja termofikata ratu po grindis, ir to rato papildyma su
termovoztuvu.

Pas mane taip padaryta. Ir px kiek katilas paduoda, 50 ar 70 laipsniu, o
grindiniam rate visada cirkuliuoja uzduotos temperaturos vanduo, kuri laikau
apie 40 laipsniu.