Tema: Re: grindinis vietoj radiatoriu: nuo centrinio sildymo
Autorius: Darius-B
Data: 2013-10-20 21:46:56
Kalbu apie dujini. Su kietu kuru galvoju paprasciau - pagal laiko
suformuotas "paniatkes" tam tikru paros laiku pakuri katila, pakura
pripildai irgi intuityviai.
Pvz. dujini ijungti del keliu laipsniu tambure ir varyti ant 5kW tai cia jau
kaip ir pinigu svaistymas gaunasi, tuo labiau su grindiniu sildymu. Katilui
isijungus pokyciai pradeda jaustis tik po kokiu poros valandu. Gal todel tas
dujinis sildymas ir brangus, nes katilas gaunasi pastoviai ijungtas. Vien
karsto vandens boileri (nenaudojant vandens) viena, du kartus i para
pasildo, nors realiai nesildant "vanduo karstas" ir po keturiu paru.

"CodeC"  wrote in message news:l4177k$f6d$1@trimpas.omnitel.net...

On 2013.10.20 21:20, Darius-B wrote:
> Gal ne taip paklausiau. Man idomu pagal koki kriteriju katila isjungti?

nu tai vel, priklauso koks katilas.
faktas, kad normalaus grindinio be kazkiek automatikos nebus.
jei bendrai, tai - uzsidaro visi konturai -> issijungia katilas.