Tema: Re: grindinis vietoj radiatoriu: nuo centrinio sildymo
Autorius: valytojas
Data: 2013-10-20 18:57:34
Turiu viena praktini pvz., nuo kieto kuro katilo eina pirma i radiatorius, o is radiatoriaus i grindis, srautas valdosi ant radiatoriaus. Pamaisymo jokio nera, vandeni stumdo vandens siurblys. Vaiksto visur be problemu, sistemos pagrindinis pliusas - pakurus vakare, del grindinio sildymo inercijos atsikelus ryte grindys(plyteles) maloniai siltos ir nereikalingas rytinis peciaus pakurimas. Aisku viskas priklauso ir nuo namo konstrukcijos ir pan..

Del silimo tolygumo manau viskas priklauso nuo grindinio susukimo, jei viename kambario gale ilindai kitame islinda tada taip, viena kambario puse silta kita ne. Jei darai su galva ir numatai didziausius silumos nuostolius(langus ir pan.), tinkamose vietose sutankini suraityma, miksuoji riestainius, kad pasiskirstytu pirminis karstas ir atvese srautai, tada gautis galis gana gerai.

Paskutiniu metu kiek susiduriau su "specais" statybose, elektrikais, santechnikais, baldu gaminime ir pan., tai visi labai gerai moka imti pinigus, padaryti sugeba labai retas, kai pradedi klausinet kas, kaip ir kodel gaunasi - "reikia taip, visi daro taip". Klausi "kodel?", atsakymas normalus negaunamas dazniausiai. Duok koki specifini uzdavini tai liksi debilo vietoje, nes nieko neismanai ir nesamoniu nori, pradedi skaiciuoti pateiktas samatas iki vienetuku ir randi, kad viska pasidarytum laiko turedamas 2-4 kart pigiau. Atsiprasau, nuklydau i lankas.