Tema: Re: grindinis vietoj radiatoriu: nuo centrinio sildymo
Autorius: valytojas
Data: 2013-10-19 18:45:29
Gal placiau apie brangumą galima?

Bute X kontūrai, kiekvienas konturas turi po termogalvą, galva uzsidaro tarkime ties ~25-28 laisniu ant gryžtamojo, jei kontūrai panašaus tūrio/ilgio logiska, kad tam tikrą laiką vanduo sruvens visais kontūrais ir atidavinės šilumą į grindis, grindys yra didelis radiatorius, kuo plotas didesnis tuo daugiau silumos isisavina butas. Kai termo galva uzsidarys, vanduo nebesruvens arba sruvens lėčiau. Bendras prabėges vandens kiekis nesigautų mažesnis tarkime per parą jei lyginame grindinį šildymą ir radietorius?

Aš nežinau kaip veikia šilumos skaitiklis, nesu santechnikas ar šildymo sistemų specas, tad nemuškit  skaudžiai :)