Tema: Re: svajoniu NAMAS
Autorius: pablas
Data: 2009-02-20 10:20:49
  O man ideja patiko. Is tu konteineriu imanoma pasidaryti idomu statini.
Tarp kitko, esu mates konteineri su naujutelaitemis raudonmedzio
grindimis :) Jurinius konteinerius be problemu galima krauti viena ant
kito !
  Nematyciau kliuciu ir del projekto suderinimo bei pridavimo.
Tik...Ar verta? Aisku, kaip biznio planas ko gero pasiteisintu.
O sau uz konteineriu ir apsiltinimo kastus imanoma pasistatyti
maza karkasini namuka. Pati konstrukcija ( sienos) kainuoja palyginti
negrangiai.