Tema: Re: svajoniu NAMAS
Autorius: markizas
Data: 2009-02-20 09:42:18
dar paprasciau nusipirkti (ar issinuomoti!?) siame sunkmetyje is firmu nuomojanciu statybinius konteinerius tris konteinerius (miegamas, gyvenamas ir san. mazgas) uz palankia kaina , susisukti sriubais i viena kruva ir gatavas "namas". Tiesa nelabai komfortiskas, bet geriau negu gyvent laive (maziau sanariam kenkia :)) )