Tema: Re: Dvieju akumuliaciniu talpu sumontavimo sildymo sistemoje schema
Autorius: Maiklas
Data: 2012-10-29 21:55:51
"Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> wrote in message
news:k6l4vg$ah0$1@trimpas.omnitel.net...

> Todel ir itariu, kad cia tik neteisinga schema.

pas lietuvius kazkodel labai "madinga" jungt boileri i mazaji katilo rata.

> Yra vienas bet. Jeigu katilo termofikatas nera is karto paduodamas i
> radiatorius tai yra tikimybe, kad nepakelus akumuliaciniu iki reikiamos
> temperaturos, silumos tau nepakaks.
tikrai taip, jei namas kiauras. turiu gyva pavyzdi . pas drauga senas namas
ir akumuliacine laiko uzsukes.silumos poreikis toks, kad nera jokio
pertekliaus, kuri butu galima kaupt.
pas mane vien grindinis. santechnikai irgi sake, kad nesils grindys, kol
akumuliacine nepasikraus. siule statyt balansinius ventilius akumuliacinei.
nieko nestaciau, viskas syla be problemu.