Tema: Re: Q. kampu/sujungimu murijimas
Autorius: Donatas
Data: 2012-09-21 14:50:33
o kokio plocio blokeliai , jei 34cm , tai suleisti pats tas kai plotis 12 ,
bet pasitaiko, kurie yra i auksti, tai kaip juos suleisti gerai - nelabai
aisku.
Mano atveju buvo kelios sienos kurios nebuvo is ansto i ileistos , tai kas
kelias eiles istrizai greziau ir ikaliau armaturos ~d6 gabaliukus.

--
Donatas