Tema: Re: Idėjų rąstinio namo apkalimui?
Autorius: Kresas
Data: 2011-08-12 23:15:20
na turbut pirmine problema kai norima autentiskumo, o susimazinat
pastoges.Pasiimkit normalia knyga su senoviniais namais ir pamatysit kokios
ilgos pastoges buvo ir namai isstovedavo belenkiek metu.Lietvamzdziu
nebudavo pas kiekviena zmogu, tad pastoges saugodavo pamatus ir sienas nuo
dregmes.Daba pastoges siuolaikiskos, nutrumpintos gauna dregmes jei vejuotoj
vietoj namas, paskui ir slampa tai dailylentes ar  rastai.Senoviniai namai,
jei nepakalti turedavo juoda spalva, pirma reiktu pasidomet nuo kokio
liaudisko ipregnanto ta spalva, kad nereiktu daryt geltono varianto:) Bet
turbut bus cia posakis teisingas, kad norim autentiskumo, bet nesidomim juo,
kaip galvoj susisviecia tas autentiskumas toki ir darom:) Vieniem geriau
pavyksta kitiem maziau, bet rezultatas gaunasi-siuolaikiskas su autentiskumo
prieskoniu:)