Tema: Re: Idėjų rąstinio namo apkalimui?
Autorius: Aras
Data: 2011-08-12 13:01:27
Aš tai tik už plačias vertikalias lentas, o tarpus užkalti siaurom. Visoj Skandinavijoj tokie nameliai stovi - puikus vaizdas. Mano senelių namas buvo lygiai taip apkaltas, dabar apsikaliau ir pavėsinę taip pat, tik lentas siaurokas paėmiau.
Jeigu bus apšiltinimas iš išorės, tai tokiu būdu kalant reikalingas papildomas karkaso sluoksnis vertikaliam oro tarpui sudaryti.

Dažai - kiekvieno reikalas. Aš mąstyčiau apie šviesiai pilkos spalvos fasadą su tamsesnės pilkos spalvos visokiais apvadais (langai, kampai ir t.t.). Dar man juoda prie širdies, bet motina spardosi. Dėl permatomumo, tai nesukčiau galvos, imčiau normalius dažus ir neobliuotas lentas. Jeigu dar pasendint (paryškint rieves) yra galimybė, tai iš viso normaliai.