Tema: Re: kaip ismokti pjauti dalgiu?
Autorius: Maumas
Data: 2011-06-16 23:41:18
http://www.youtube.com/watch?v=32bGBjHOXUc&NR=1

1. Pasirink dalgį pagal ūgį. Jei tau tik keturiems arams, tai gal neimk
labai ilgais ašmenimis, ne kilometrą juk pjauti.
2. Išsigalask dalgį. Kol nejauti galastuvo, gal geriau nusipirk su rankena
ir apsauginiu disku. Su paprastu gal ir smagiau, bet su šituo įsipjauti
mažiau šansų, o galasdamas susižaloti gali labai nevaikiškai.
3. Pjauk kol žolė šlapia. Šiaip, aišku, galima bet kada, bet kai žolė sausa
(o ypač jei dar ir kieta), sunkiau pjauti ir greičiau atšimpa dalgis,
reiškia dažniau reikia galasti.
4. Nekapok, o pjauk! Netrauk dalgio į save, visada suk lanku (dėl to dalgis
ir yra lenktas), pjauk visais ašmenimis, ne smaigaliu ir ne dalimi prie
koto. Savaime suprantama, kad bus užkampių, sunkiau pasiekiamų vietų, kur
prireiks ir "pakapoti", bet čia jau detalės.
5. Pjaudamas dirbk nugara, o ne rankomis.
6. Nespausk dalgio rankose, tik pavargsi, laikyk lengvai.
7. Nevairuok ta ranka, kuri laiko kotą, ja tik prilaikyk.