Tema: Re: Q:saules kolektoriai
Autorius: Alv.
Data: 2011-03-23 15:07:26
?Turiu ideja pasistatyti pastogej kolektoriu is senu skardiniu radiatoriu ar
kazko panasaus. Pastogeje vasara buna +40, vanduo is sulinio +4, tai jei i
boileri padavinesiu iki +25/+30 laipsniu pasildyta vandeni, tai ant duju
tikrai sutaupysiu, ir jis atsipirks, o ziemai vandeni isleisiu is to
kolektoriaus ir tiek ziniu. Gal kas turit pasidares toki dalyka?