Tema: Re: saules kolektoriai
Autorius: T:\)
Data: 2011-03-23 09:18:13
nuuu, o tai kodel gamykliniai eina kilolitais????
Imho, man uztektu ir samapalno is radijatoriu, vistiek naudojamas tik vasara. Ir daugumai taip manau pakaktu. Na pvz paiimk kad ir nauja radijatoriu 200 lt, plius stiklas speju koks 100 lt ir remas su 5 cm vata. Tai kodel tie gamyklianiai tokie brangus nesuprantu, na didesnis pas juos naudingumas, bet kas is to kad naudingumas didesnis gal keliasdesimt procentu o kaina kelis kartus. Kadangi vietos ant stogo yra tai jau geriau pasikabinciau didesni plota, nei sumoketi didesne suma.

T:)