Tema: Re: Q:saules kolektoriai
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-03-21 22:03:59
nu gal nereikia sitaip, a
Kazin kiek kvadratu desi kad ziema efektas koks nor butu,, o ka tada vasara
su tiek veikt ?
ir aplamai ar paskaiciavai per kiek toki investicija atsiperka, kad cia
paistyt nesamones ?
Sutinku kad vakuuminiu yra geru, bet ir kainos ju gerois, o pas mus kiti
energijos resursai, kuriais ruosiamas karstas vanduo dar tokiu kainu neturi
beigi valstybe nepadengia dalies islaidu, kad taip imt ir aklai beleka
statyt,....