Tema: Re: Q:saules kolektoriai
Autorius: Signalizacija
Data: 2011-03-21 11:19:52
O nepamastei, kad vakuuminis sildo be bedu ir ziema, o tas ploksciasis ne.
Ir net esant geram orui ir minusinei temperaturai jis nepanaudojamas.
Ta ak tu mastai tinka vasarnamiui, bet ne gyvenamam namui.\
Jei domina kolektoriai rasyk mailan, rasim kazka kas ne vieni metai
Lietivoje ant stogu stovi ir keist vamzdziu nereikia. Reikia pigiausiu
ieskok toliau