Tema: Re: Q:saules kolektoriai
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-03-21 11:13:34
O kodel vakumini?
kai kuriuos kinietiskus variantus po triju metu reik mest lauk ir kist
naujus varinius vamzdelius, be juose vakuumas sumazeja ar kazkas
panasaus, del ko pradeda veikt blogiau nei ploksti....
As sau desiu sauso tipo plokscia kolektoriu, kuris kai reikia -
prisipildo vandeniu, pashyle, o kai nereikia - nusidrenuoja atgal i nama.
Praeita savaite buvau Frankfurte ISH parodoj, tai ten tokio tipo
kolektoriams laaabai daug demesio skirta buvo...... (cia turiu mintyje
labai daug imoniu demonstravo tokius sprendimus)

--
MaRiUs
Kaunas