Tema: Re: boilerio pajungimas prie katilo
Autorius: AMB
Data: 2010-10-05 11:53:05
tai reiktu padaryti kokia automatika, kad ijungtu cirkulaicini tik kelioms
minutems, kai pakils boilerio temperatura, kad isjungtu cirkuliacini, nes
dabar supratau, kad visada ijungta laikyti nieko gero. matyt  todel ir
sakoma, kad katila reik 5kw galingesni imti jeigu ir boileri sildysi. man
tai visada buvo nesuprantama, nes boileris juk greit pasyla, matyt nuolat
dusina katila.