Tema: Re: automobiliniai saldytuvai
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-03-15 09:31:24
"Gailestis" <gailestis@gmail.com> wrote in message
news:illhta$dor$1@trimpas.omnitel.net...
> Naudoju Camping Gaz ir Lietuvoj, ir uzsienyje. Jei maista desit salta, tai
> ir laikys ta temperatura. Del energijos sanaudu, kazkaip niekad nesukau
> galvos, nes sureliai, sasiskos ir vanduo keliaudavo i viesbucio kambari,
> kur sekmingai dirbdavo is 220 v.

Ir tempi visa maista kaip kupranugaris... O visa nakti klausaisi malonaus
uzimo, kuris uztikrina gera miega...

 Dar kai rinkausi, paskaiciavau, kad reikes man
> to saldytuvo max 2 -3 kartus per metus ir tol,

Taigi, as ji panaudojau vienoje ar poroje kelioniu (2 kartai i metus) ir
padejau i kampa. Nes sh...as.

 kol vaikai mazi, mokejau uz
> savo stebukla- 350 lt senukuose, tai jau tegul Audrius nepyksta, bet
> dadeti 1600 lt tik alui saldyti,

O ponui reikejo visa uzkanda prie alaus isvardinti ?  Vardinu: Vytintas
italiskas kumpis, vytinta desra, karsto rukimo ispjova, ... , pelesinis
italiskas suris ...  ir t.t. Zinok, nesugedo niekas.

Waeco kompresorini naudoju tikrai intensyviai (nebent ponas isvaziuoja i
gamta 2 kartus per metus, o po uzsieni is viso karta per keleta metu. Bet
tada nereikia jokio)

ar tureti rezervini saldytuva, nematau logikos.

Nematau logikos pirkti sh...da. Man viena saldytuvo darbo naktis (tai ir yra
tikroji kaina, kiek tas malonumas kainuoja) gerokai pigiau isejo waeco.
Skaiciuojam: Campingaz viena kelione 14 dienu (350/14=25lt diena. Brungu).
Waeco. 2 |(ar 3, gerai nepamenu) keliones po 14 dienu uzsienyje, virs
menesio po lietuva savaitgaliais ir svenciu dienomis, pusmetis kaip
rezervinis saldytuvas (kraunami akcijiniai ledai, kuriuos paprastai
pardavineja, kai atsala oras, saldytos uogos ir pan) ne maziau 6 men. viso -
8 men. 2000/(30x8)=8,3 lt.  Tai kuris pigiau??? Neskaitan, kad waeco
naudojamas toliau...

> Vaidui patarciau dar karta gerai pagalvoti ar verta tiek investuoti, kai
> visuose pakeles parduotuvese saldytuvai veikia, kempinguose ir
> viesbuciuose jie irgi yra. Pabreziu- idejus SALTA vandeni, piena ir mesa,
> jie tokie ir islieka. Bulgarijoj pragyvenom 10 dienu turedami tik toki
> saldytuva, maista gaminomes patys, laikem kambary, kur temperatura apie
> 26, viskas buvo puiku.

Nori pats sau irodyti, koki puiku daikta turi, ane? Noreciau pamatyti, kaip
atsaldai savo produktus pakeles parduotuveje, kaip atrodo saldytuvai 2
zemesnes negu 3 zvaigzdutes viesbuciuose, ir kiek telpa i 4 zvagzduciu
viesbucio minibara papildomo maisto :-))))
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5952 (20110314) __________

http://www.eset.com