Tema: Re: automobiliniai saldytuvai
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-03-14 13:56:13
"Vaidas" <vaidaspNOSPAM@gmail.com> wrote in message
news:ilktqt$aj8$1@trimpas.omnitel.net...
> Na as kai ikisu savaji i prikurke bagazinej, tai taip ir palieku visos
> keliones metu. Tai praktiskai neatsila niekada.
Ziurim, ka turim. Termoelektrinis palaiko max 18 laipsniu zemiau uz isores
temperatura (maximiniai - 16 ir maziau). Jei auto paliktas sauleje (pvz
aiksteleje prie supermarketo, stogines buna retai), tai auto salone +50,
"saldytuve" +32 :-))

 Per nakti visa laika ijungtas buna irgi.

Ijungtas per nakti. Skaiciuojam. Galia - 45w (kaip ir standartas), taigi ima
4A srove. Per 10val (termelektrinis dirba visa laika) sunaudoja 40 Ah, per
15 val - 60Ah, per 20val - 80Ah. Taigi po 15 17  val akumuliatorius jau
iskrautas, ir auto jau nebeuzvesi (vakare atvykai i lankoma objekta,
pernakvojai, ryta apziurejai - auto jau nebeuzvedama arba viskas susile...).
Jei yra akuma sauganti automatika (mano CampinGaz turi, tai ji suveikia po
1-2 val...) tai saldytuvas issijungia vakare dar neuzmigus...
    Naudotis galima pradeti kazkur po 2 val (per tiek atsala), todel
vazinejant lietuvoje jis is viso praranda prasme (pradeda saldyti, kai baigi
kelione ... ) Toliau pasakoti? Ar uzteks ?

    Lyginam su waeco kompresoriniu. Galia - 45w, taciau dirba ~20 procentu
laiko. Reiskia, per 1 val suvartoja 1Ah energijos, is ko seka, kas 50Ah
akumo uzteks 2 paroms darbo. Jei akumas 70Ah, tai po poros paru dar ir auto
uzvesi. Praktiskai is 100Ah akumo man jis veikia iki 4 paru, Priklausomai
nuo lauko ir saldytuvo vidaus  temperaturos(akumas dedikuotas saldytuvui).
Jei naudoju auto akuma, taip pat drasiai galiu saldyti pusantros paros, po
to isjungia akuma stebinti sistema. Auto tikrai uzsives.
    Saldytuvo viduje bus tiek, kiek nustatysiu. Jei nustatysiu +5, tai ir
bus +5. Jie nustatysiu -18, tai ir bus -18 (tiesa, mano paskaiciavimai yra
saldytuve palaikant +5), tik sroves ims daugiau :-) Taciau ledai bus ledais
ir antra diena bunant gamtoje.

 Todel tikrai nedristu tvirtinti, kad pinigai i bala.
> O kaip yra su kompresoriniais? Jie ne tik zymiai geriau saldo, bet ir
> ilgiau islaiko salti?

Jie energijos vartoja maziausiai 4 KARTUS maziau saldydami kelis kartus
geriau. Klausimu YRA ?

Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5951 (20110314) __________

http://www.eset.com