Tema: Re: OT: Robotai dulkiu siurbliai +/-
Autorius: nuno
Data: 2010-12-17 20:26:40
neblogi daiktai, bet kol kas labai jau didelis kainu skirtumas - nuo
pigiausiu iRobot Roomba (~1000Lt) ir pan, Samsung Navi Bot iki Karcher,
Siemens ir Electroliux (3000Lt). Pradziai gal Samsunga ziureciau - tas bent
kambario plana sugeba nusipaisyti, o ne tik klajoti, kaip Roomba

"kurmis" <aa@aa.ua> parase naujienu news:iefc4d$740$1@trimpas.omnitel.net...