Bandant prikelti ta pati 1989 Passat B3 1,8 nepasiseke su vairo koloneles keitimu. Donoras neatlaike ne dvieju savaiciu. Servooli netenku per 80km nuo Max lygio iki servoolio bakelio padugniu. Plius dar hidraulinio siurblio baubimas nemalonus atsirado net ir dapilant servooli. Blogiau gavosi nei sava sena leidusi. Reikalingas patarimas. Svarstau variantus: 1) Mesti lauk hidraulika ir isideti mechanine donorine kolonele. Motyvas- vėl burtai ant kavos tirsciu su kita donorine hidrauline kolonele, o jeigu tvarkyti esama- saukia 800Lt vien uz koloneles remonta. Kokie niuansai su mechanine kolonele. Ar baisiai sunkiai vairas sukinetusi ir ar reiktu vairuoti mojuojant kaip su laivu vairu? 2) Deti Passat Delfino (iki 1996m) hidrauline vairo kolonele. Maniske lygiaus korpuso, o ta sako kazkokio rifliuoto korpuso. Motyvas- jaunesne, o gal ir ivertintos B3 Passato vairo koloneles klaidos. Ar jos tinka i B3 Passatus? 3) Remontuoti esama. Gal turit patarti kur Kaune kreiptis, kad nebrangiai ir garantuotai atgainintu sena? 4) Gal kas Kaune turite tikrai veikiancia ir dar neseniai vazineta vairo kolonele? Ir papildomas klausimelis- esamas hidraulinis siublys kokiu nors budu neturi itakos galimybei gadinti vairo koloneles salnikus. Tipo nenormalus kokie nors sudaromi spaudimai ar nuo susidevejimo kokiu nors drozliu- siukliu gaminimas, kas per servuli daeina iki vairo kolones ir subraizo stokui stumdantis.