"esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message news:ifv20g$pog$1@trimpas.omnitel.net... > svarbu iki kelto galioja. Teisybe, yra ir kazkokie laivai is Fredericijos ar gal kazkur nuo ju sostines iki Klaipedos ar panasiai. tam tikro amziaus auto (kurios jau nebetinkamos > naudoti ir dar netinkamos slepti garaze, kad anukams pliktum) kainos > normalios, Kainos normalios kaip vietinei rinkai, bet siaip tai.... > nes is salies isvezanciam pirkejui px danu mokesciai, Va sitas punktas butu idomus smulkiau. Kiek zinau, px, jei perkama svieziai importuota masina (nauja ar second hand is kokio nors uzsienio), uz kuria dar nespeta sumoketi vietiniu mokesciu. Jei ji jau uzregistruota, mokescius "atiduoda". Kas reiskia, jie savo nuoziura suranda pacia maziausia to modelio kaina, nuroso, kad mokesciai sudaro 60%. Is taip paskaiciuostos sumos grazinimui priklauso 85% minus 7500 DKK. Reikia nepamirsti, kad registracijos metu jie suranda bene pacia didziausia kaina arba netgi geresnio modelio/su geresne iranga kaina ir pasako, kad primoketi reikia kokius 120 - 180%. Jei kaina nepatinka, galima nemoketi ir nesdintis namo arba sumokejus deretis, rasinejant laiskus nezinia kam.Sako, kartais pavyksta nusidereti kokiu 5 tukstantelius. Aisku, cia isvezimo atveju antroji dalis lyrika, bet paaiskina, kodel is ten masinos iskeliauja pakankamai retai, o ten vis dar gyvuojancios pasiekia sunkiai suvokiamas technines bukles aukstumas. Na, nezinau, gal kartais imanoma surasti koki varianta/modeli, kur palyginti neblogai iseina, bet bendru atveju geriau danisku masinu privengti.