Tema: Re: X20TDH problemos su EGR
Autorius: jami
Data: 2010-02-24 08:36:41
Buvau uzdejes kita EGR voztuva ir problema vistiek isliko. Tada pradejau tikrinti visas salngutes ar jos yra sandarios. Pasirodo viskas tvarkoj. Tik pastebejau kad viena slangute blogai uzsimauna ant vakuuminio siurbliu, butent ta kuris eina i ta voztuva. Taigi reiks dar ta vieta sutvarkyti ir ziureti ar pades. Jei ne, trubut reik uzglusit visa sistema

O tai ka taip ir vazineji su deganciu chek engine?