Tema: Re: X20TDH problemos su EGR
Autorius: jami
Data: 2010-02-23 09:48:29
Esant laisvom apsukom dega chek engine ir tada variklis veikia avariniu rezimu vaziuojant antru begiu spaudziant gaza po 5 s pamastymu lempute uzgesta ir atsiranda trauka. Kol spaudi gaza viskas viziuoja tvarkingai ir turbina pucia normaliai (1.7 bar) bet vel iki pirmo sustojimo sankryzoje. Laisvos apsukos ir chek engine :((